Dag 13 & 14: Laatste echte Weekend! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 13 & 14: Laatste echte Weekend! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 13 & 14: Laatste echte Weekend!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

22 Maart 2009 | Duitsland, Hannöver

Goededag allemaal,

Ik doe Zaterdag en Zondag een keer samen. Er gebeurt niet veel dus het kan makkelijk! Zaterdag wilden we allemaal uitslapen. Daar kregen we de tijd voor want we gingen rond 11 uur met Aafke en Petra wandelen door het bos naar een restaurantje wat mooi in de zon lag. Hier gingen we wat koffie of thee drinken met taart! Hierna zouden we Aafke en Petra niet meer zien, zij zouden dan worden afgewisseld met Ans en Jans! Het taartje smaakte heerlijk en we zaten lekker in de zon. We hadden ook dit maal een klein afscheids cadeautje voor beide begeleiders. Petra kreeg een hele mooie speld voor in haar haar. En Aafke kreeg creme voor haar gezicht en een masker voor haar gezicht omdat eerder de week het onderwerp verouderings symptomen was gevallen. Ze vonden het erg leuk. We liepen rond een uur of 12 terug en iedereen ging met de Ubahn de Stad Hannover in, Lekker winkelen en je eigen gang gaan. Rond half 6 zouden we weer terug zijn in Pelikan Viertel hiet zouden Ans en Jans op ons wachten. Een warm welkom en het weekend werd besproken. Savonds gingen we koken en Carolien bleef gezellig bij Mij en Roos eten. Later de avond ging een deel van de groep weer naar Discotheek Acanto, en een deel naar de Cocktailbar van het Serreton Hotel. Hier bleek de entree 8 euro te zijn dus besloten we in het Pelikan Viertel op de 4e etage een feestje van te maken. Onder het genot van cola en wat lekkers speelden we het LAMA spel en Skippo (een kaartspel). Het was erg gezellig en het werd niet laat, ongeveer half 2. Zondag ochtend weer uitslapen, wie wilde kon mee naar een openhuis van een Bloemenzaak waar Anique vanaf maandag stage gaat lopen. Green Creation! Erg mooie zaak. De zaak wordt al 9 jaar gerund door een Nederlander Marcel van het Veld. De zaak was super en hij begon het toen hij 18 jaar was! De rest van de dag werd er gewassen en opgeruimd. En natuurlijk lekker uitgerust. Vanavond kort bespreken met Ans en Jans wie waar gaat stage lopen en hoe het reizen zal gaan. Serena en Margreet komen vanavond bij ons eten. Gezellig!
Morgen vroeg op. Om 8 uur beginnen bij de Duitse Stage! Spannend maar zeker leuk!

Groeten Floor!

• 23 Maart 2009 - 09:50

Petra Lelie:

Hi Florian en de rest van de groep

Hier even een bericht uit Holland. Aafke en ik zijn weer veilig thuis aangekomen. De terugreis ging super en snel. Het was mooi weer om te rijden. Het mooie weer is hier opgehouden. Zondag was het nog wel aardig maar nu hebben we veel wind en wolken. leuk dat jullie nog naar het bedrijf van Anique zijn geweest. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring met het stage lopen dus ik zal snel je blog weer lezen.
    Doe de groeten aan de rest en naturlijk ook aan Ans en Jans

Groet Petra
    PS de cocktailbar is niet elke avond met entree geld :)

• 23 Maart 2009 - 13:08

Hansjegalavazi:

Bedankt lieve Florian voor de mooie kaart uit
    Hannover.Wat heb je iedere dag een druk progamma,leuk om te lezen.Ik ga weer een paar
    dagen weg maar ben op tijd terug om taarten te
    bakken voor jou en yasmina.Ben blij als ik
    je lieve toet weer zie.Goede reis en kom weer veilig thuis.Lieve groet oma Hansje.