Dag 20: ALLERLAATSTE BERICHT DEZE REIS - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 20: ALLERLAATSTE BERICHT DEZE REIS - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 20: ALLERLAATSTE BERICHT DEZE REIS

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

28 Maart 2009 | Duitsland, Hannöver

Beste iedereen die deze Reisblog bijgehouden heeft!

Inderdaad, allerlaatste bericht van onze reis Hannover 2009. Het bowlen gisteren was super! Erg gezellig en we hebben goed afscheid van elkaar kunnen nemen. Maar niet getreurt. In september zullen dezelfde Duitse studentes ook naar Nederland komen!!!! Rond 11 uur waren we thuis. We hadden overegens voor deze avond nog bij een Griek heerlijk gegeten met z'n allen!

De morgen begon vroeg, 6 uur stonden we op, want we moesten alweer om 8 uur vertrekken. Alles nog een beetje inpakken wat er nog niet inzat en de koffer kon worden dichtgeritst.Hup, met de koffers naar beneden. Sleutel inleveren en de borg terugkrijgen. Alles werd in het busje gezet en we konden beneden gaan ontbijten. Erg lekker, verse broodjes, koffie, eitje erbij, Heerlijk! En om 8 uur vertrokken we. Na ongeveer andere half uur kwamen we erachter dat er in beide busjes bijna geen benzine meer zat. In het busje van Jans zelfs helemaal niets meer en die moesten in de regen parkeren langs de kant van de weg. Ons busje kon nog wel even en we gingen in Bad Betheim benzine halen voor het andere busje. Na dit achter de rug te hebben gehad, stonden we in de file, Ans draaide haar raam open en ons busje schommelde naar de rechterkant en ze kwam tegen de spiegel van de auto naast ons aan. Verder nog een aantal plaspauzes gehad, zowel wildplassen als legaalplassen. En uiteindelijk kwamen we rond kwart over 3 in Alkmaar aan op school. Waar de ouders vol verwachting op ons stonden te wachten. Het was een warm onthaal en iedereen ging zijn of haar weg naar huis tegemoet.

Het waren 3 heerlijke leerzame en zeker ook gezellige weken. Die we allemaal niet hadden willen missen. De groep is merkbaar hechter geworden met elkaar. Alles bij elkaar een SUPER uitwisseling!

Groetjes Florian!

• 29 Maart 2009 - 15:59

Shann.:

Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad, Flow! :)