Dag 18: Stage dag 4! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 18: Stage dag 4! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 18: Stage dag 4!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

26 Maart 2009 | Duitsland, Hannöver

Stage dag 4 alweer, morgen nog maar 1 volle dag in Hannover, en dan gaan we zaterdag alweer naar huis.

Vandaag weer veel gedaan, Roos en Ik gingen met de U-bahn en de bus. Alles ging goed, het weer was ook beter dan het weer gisteren. We begonnen zoals gewoonlijk met de buitenpresentatie, er waren weer allemaal nieuwe planten en ook bloemen binnengekomen. Best vreemd, bij deze bloemenzaak komen bijna iedere dag nieuwe bloemen en planten binnen, terwijl de bloemenstal toch heel erg beperkt blijft. Na het presenteren van de planten en spullen buiten gingen we de nieuwe bloemen afsnijden en op water zetten. Daar waren we al snel klaarmee en gingen Fruhstucken, erg lekker, en toen we terugkwamen hebben we de rest van de dag potjes opgemaakt, na een stuk of 40 potjes was het half 2 en mochten we weer naar huis. Hele dag is het droog gebleven en af en toe was er zelfs een zonnetje. Vanavond lekker eten koken voor Roos, Serena, Margreet en Carolien, we eten rijkelijk gevulde tomatensoep (o.a. courgette, paprika, bosui, tomaat, en meer). Daarbij eten we vissticks en schnitzel! Wordt vast hele gezellige avond, Morgen laatste dag en Bowlen met de Duitse studenten!

Groeten, Florian

• 27 Maart 2009 - 08:15

Marjon:

Hey Florian en de rest van de klas!

Jeetje zeg, morgen al weer naar huis, het is bijna niet te geloven dat het avontuur er dan alweer op zit...
    Ik zal samen met Gerard jullie verwelkomen terug op school, tot morgen!

Slaap lekker, de laatste nacht in jullie duitse bedje. En doe de groeten aan onze Duitse vriendinnen.... Is het Bertha nog gelukt om Joey te koppelen? Haha!

Groetjes aan de rest!

Florian

Florian ookwel Floor of Flo, 18 jaar. Opleiding: Bloem & Design te Alkmaar Niveau 4 (naar 3e leerjaar) Passies: Fotografie, ontwerpen, interieur,bloemen en planten, tekenen, wandelen. Be Inspired, Be Creative

Actief sinds 03 Maart 2009
Totaal aantal bezoekers 19691