Dag 19: LAATSTE DAG! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 19: LAATSTE DAG! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 19: LAATSTE DAG!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

27 Maart 2009 | Duitsland, Hannöver

LAATSTE DAG! Ookal is het de laatste dag, moesten we toch vroeg op, even snel de koelkast leegmaken met het ontbijt. En op naar de U-bahn en bus. Op stage werden we vriendelijk begroet, we deden zoals gewoonlijk eerst de buiten presentatie. En toen de nieuw binnen gekomen bloemen. Alles wordt schuin afgesneden, inclusief tulpen en hyacinten. Daarna onze laatste keer fruhstucken bij de lokale bakker. Na 1 grote cappuchino, een gebakje, 1 chocolade croisant en een koffie broodje gingen we terug om de dag vol te maken met plantenbakjes op te maken. Eerst nog wat fotos maken van de winkel en onze collega's en toen kwamen ik en Roos met ons meegebrachte taartje. Een heerlijke Chocolade taart. Toen die op was kregen wij van hun allebij een hele mooie groote ijzeren kikker met plantjes erin, ook zat er 10 euro op geplakt in een waaier. Heel aardig. We namen afscheid en namen voor de laatste keer de bus en ubahn naar Pelikan Viertel. Daar even eitje bakken en het bestek en keukengerei inleveren. Nu even laptoppen en rond 5 uur gaan we naar Tom's Bowling in Hannover met de duitse leerlingen. En morgen vroeg, rond 8 uur naar HUIS!

Groeten Florian

Florian

Florian ookwel Floor of Flo, 18 jaar. Opleiding: Bloem & Design te Alkmaar Niveau 4 (naar 3e leerjaar) Passies: Fotografie, ontwerpen, interieur,bloemen en planten, tekenen, wandelen. Be Inspired, Be Creative

Actief sinds 03 Maart 2009
Totaal aantal bezoekers 19698