Dag 17: Stage dag 3 - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 17: Stage dag 3 - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 17: Stage dag 3

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

25 Maart 2009 | Duitsland, Hannöver

Alweer de derde stage dag, jemig dat gaat snel. Deze dag was anders dan anders, het sneeuwde, en hard ook, en de hele dag! Roos en Ik gingen weer vroeg naar stage, Vandaag was Barber er niet en daarvoor in de plaats was Inus (volgens mij ook een stagair) Inus was duits, maar kon ook russisch spreken, want daar had ze gewoont toen ze klein was. Verder waren Suzanne en Ollie er. Roos en ik begonnen samen met Ollie de buitenpresentatie te doen. Lekker in de sneeuw, Het was erg koud. Toen we dat gedaan hadden gingen we leuke potjes opmaken met een plantje en divers paasversiersel. En alles was weer Sehr Schön! Suzanne vertelde dat onze boeketten van gisteren verkocht waren. Ook de potjes gingen goed. Na de potjes gingen we Fruhstucken! Bij de bakker. Er kwamen telkens besneeuwde mensen binnen, leuk gezicht als je lekker binnen aan een warme koffie zit met gebak! We liepen terug en gingen grotere mandjes opmaken, in de middag hebben we ook nog glazen vaasjes opgemaakt, nu zonder plantje, puur zijden materiaal erop gelijmt met paas-figuurtjes. Erg leuk zag het eruit. Aan het einde van de dag (2 uur) sneeuwde het nog steeds. We mochten van Suzanne een zelf opgemaakt glazen vaasje meenemen. De stage is erg leuk, en de mensen zijn erg vriendelijk en gezellig. Het is een echte buurt-bloemenzaak. Ik heb het er erg naar mijn zin. Eerst zagen Roos en Ik er tegen op. Maar achteraf blijkt het super te zijn. Morgen is Suzanne vrij en is Barber er weer! Morgen alweer de een-na-laatste dag. Ik heb er zin in!

Groetjes Florian

  • 26 Maart 2009 - 06:47

    Caroline:

    Goedemorgen Florian,Wat ben ik blij dat jullie het zo naar je zin hebben en wat ondernemen jullie allemaal leuke dingen.Vandaag ben ik nog op Schiphol en dan ben ik even vrij...Zaterdag komen er 5 meisjes slapen voor Yasmina haar verjaardag,dus ik hoop dat ik Zondag op jou verjaardag er een beetje bij ben!!!Nou de heerlijke wijn die je moeder vast weer heeft uitgekozen en de heerlijke hapjes van je vader zullen zeker weer smaken!Lieve Florian je krijgt de groeten van die Mevrouw uit Bloemen aan Zee,die nu bij de Hema werkt.Ze vond je zo'n leuke knul...!Nou lieverd tot Zondag...xxxxx Caroline.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Florian ookwel Floor of Flo, 18 jaar. Opleiding: Bloem & Design te Alkmaar Niveau 4 (naar 3e leerjaar) Passies: Fotografie, ontwerpen, interieur,bloemen en planten, tekenen, wandelen. Be Inspired, Be Creative

Actief sinds 03 Maart 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 19695

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 15 Mei 2009

Zes weken Antwerpen bij Flor Artes

08 Maart 2009 - 28 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: