Dag 12: Project klaar! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 12: Project klaar! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 12: Project klaar!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

21 Maart 2009 | Duitsland, Hannöver

Hallo Allemaal!

De ochtend slaan we vandaag een keer lekker over. Veelal hetzelfde hier. Op school aangekomen kregen we de uitleg van de dag. We gingen smorgens een Botanische Tuin bezoeken. Dit hadden we niet verwacht. Dus we konden de jassen wel aanhouden we gingen meteen weer weg. Met de hele groep gingen we naar de tuin. Het was schitterend weer. De zon scheen, vogels fluiten en de voorjaarsbloeiers kwamen uit de grond geschoten. Lente dus! De tuin was erg mooi. Er waren verschillende kassen te zien met verschillende soorten planten. Ook was er een kas met orchideeen en heel veel kleine vogeltjes (tropische) Ook was er een botanische tuin bij de kassen. Erg groot. We liepen met de hele groep door de tuin. Ook besloten we een groepsfoto te maken. Onder een schitterende Magnolia boom. Het was wel fris buiten, ondanks het heerlijke zonnetje. Nadat we de hele tuin gezien hadden liepen we terug naar de auto. Tot op het moment dat Aafke een bak zag staan met snoeiafval. Haar handen gleden over de materialen en ze vond het geweldig. Ze bloeide helemaal op. En besloot een groot deel van het materiaal mee te nemen op haar arm. Een schitterend gezicht. Ze wilde het tot iets meesterlijks verwerken. We reden terug naar school. We volgde de bus van Aafke. Ze reden verkeerd. Ze misten een afslag dus we kwamen een tijdje later pas op school aan. Het was nu tijd voor het project om af te ronden. Alle projecten waren aan het einde van de middag klaar. Een mooi gezicht de kunstzinnige objecten in de school. Allemaal zo anders maar toch hadden ze iets gemeen. Lijnen! Ik en Roos gingen ook nog kijken naar onze stage plek voor de komende week. Een super kleine winkel. Het is zeker een winkel waar ik nooit zelf zou willen stage lopen. Misschien maakt dat dan ook wel de uitdaging. De winkel is erg rommelig en staat tot het plafond aan vol met spullen. De vrouwen die er werken zijn apart. Heel extreem opgemaakt. Om 3 uur waren we klaar op school. Kregen zoals gebruikelijk gebak met koffie en evalueerde de dag. We reden naar het Pelikan Viertel en iedereen ging zijn gang. Sommige van ons gingen zwemmen, anderen aten lekker bij elkaar en ik ging uit eten met mijn ouders. Die voor een paar dagen in de buurt van Hannover verbleven. Savonds zaten we nog met een groep heerlijk beneden in de Lounge banken gezellig te praten. Half 11 gingen we slapen. Weekend in aantocht!

Groeten Floor

• 21 Maart 2009 - 09:29

Annet:

Weer even je berichtjes gelezen leuk. Project van de flessen ziet er lekker fleurig uit, leuk gedaan. Een goed weekend allemaal en de groetjes uit Limmen.