Dag 7: Zondag! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 7: Zondag! - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 7: Zondag!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

15 Maart 2009 | Duitsland, Hannöver

Beste lezers! Een nieuwe dag. Weekend! Ik zal jullie eerst vertellen over vanacht. Erg leuke avond gehad. De dames zagen er weer geweldig uit in hun disco out-fit. Haren opgestoken en make-up was super. We gingen eerst naar Funpark. Maar omdat een aantal van ons nog geen 18 was mochten we er niet in. We hielden de moet erin. Gingen terug naar Pelikan Viertel en besloten vanaf daar met de tram. Joey en Marjon gingen niet mee. Marjon voelde zich niet zo lekker afgelopen dagen. We besloten naar Groove Garten in Acanto discotheek te gaan. Hele gave discotheek, muziek was echt geweldig. Het was er erg vol. En super warm! Op de bar dansten vrouwen in pikante kleding op de dreunen van de harde muziek. Het was een super avond en we warem om half 3 weer terug in de Pelikan Viertel. Smorgens eerst ontbeten en kwart over 10 verzamelen in de Lounge. Op naar de ZOO (dierentuin Hannover) Het weer zat niet erg mee, het was koud en het regende. De dierentuin was opzich wel groot. De jungle was beetje nagemaakt en het maakte het aangenaam om door heen te lopen. Wat opviel waren de Pelikanen. Je mocht er gewoon door heen lopen! In de middag kwam de begeleiders wisseling. Vanaf vandaag zijn onze nieuwe begeleiders Aafke en Nadia! Marjon en Gerrard zijn dus weer in Nederland. Rond 2 uur waren we wel uitgekeken en met de nieuwe begeleiders achter het stuur brachten we Marjon en Gerrard naar de Hauptbahnhof! Na een goed afscheid met kussen en gezwaai verdwenen ze in de mensenmassa van Hannover. Om half 3 waren we in het Pelikan Viertel. Wassen werden gedraaid en kamers opgeruimd en gewoon lekker uitgerust. Iedereen kookte voor zichzelf en het was weer een gezelige dag! Morgen weer naar school en excursie naar Neue Rathaus in Hannover! Hopen op mooi weer en een zonnetje!

Groetjes Floor

• 18 Maart 2009 - 21:03

Menno:

Hoi Florian

Het blijft erg leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben. Het is toch jammer dat ik niet meekon deze week. ik ben erg benieuwd naar foto's Kun je nog wat foto's plaatsen? Anders volgt het later wel. Hoe is het nu met jullie stageplekken geregeld, ben je nu voorzien? Hoe gaat het met Joey zijn hand? doe de groeten aan allen. Oh ja Marjon iis al twee dagen doodziek van jullie afwezigheid :( en Gerard baalt van z'n stapel werk op zij bureau.

Groeten aan allen.