Dag 6 (WEEKEND!) - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 6 (WEEKEND!) - Reisverslag uit Hannöver, Duitsland van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 6 (WEEKEND!)

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

14 Maart 2009 | Duitsland, Hannöver

Weekend! Eindelijk!

Uitslapen dus. Daar kregen we tot een uur of 10 de kans voor, we moesten om 11 uur beneden verzamelen. De ochtend duurde eindelijk een beetje lang. En konden dus meer tijd aan ons ontbijt besteden. Eitje bakken dus! Heerlijk geroosterd brood erbij en een glaasje verse Jus-d'Orange! Om 11 uur verzamelen en de groepjes samen stellen om naar Hannover Centrum te gaan. We gingen met de Ubahn. De tram ook wel. Heel vreemd. Eerst rijd deze bovengronds en opeens ondergronds. In de stad was het druk. Vergelijk het met de Damrak drukte. Maar wel gezellig. De winkels zijn wel voornamelijk hetzelfde en de prijzen ook. We kregen tot 5 uur de tijd ons uit te leven in het geld-uitgeef-wereldje! Ik ging samen met Anique, Stacey, Nikki en Joey op stap. We zijn erg veel winkels in geweest en hebben vanalles gekocht. In de winkelstraat waren er mensen die helium-ballonnen uitdeelden. Leuk! Helium inademen! Er is een filmpje van. Dus wellicht staat die binnenkort op een van onze Hyves! In de middag hebben we heerlijk een rijkelijk belegt broodje gegeten in de SUBWAY van Hannover. Erg lekker! En het personeel werkt er snel daar. Wel was het heel warm binnen. Verder was er nog een oude nette man die ons aansprak en begon te vertellen over dat hij heel erg veel van Amsterdam hield. En de Kalverstraat en de Damrak. Om 5 uur moesten we verzamelen bij een Klok vlakbij het Hauptbanhof. Daar stonden mensen met bordjes Free Hugs! Dus Huggen maar! We gingen op zoek naar een restaurant om te eten. Joey sprak met zijn beste Duits, en vroeg aan voorbijgangers waar we lekker konden eten. Een aantal van die Restaurants waren propvol. Uiteindelijk vonden we een restaurant die plek had voor 14 mensen. Het eten was erg lekker en niet duur! Ik nam een Flamkuchen! Smaakte goed. Vanavond uit naar FUNPARK HANNOVER. Leeftijd moet boven de 18 zijn, dus is nog de vraag of iedereen binnen komt!

Groeten Floor

• 15 Maart 2009 - 10:29

Shann.:

hoe is het pretpark geweest? leuk om je verhalen te lezen, Flow! :)

• 15 Maart 2009 - 13:39

Karin Bekema:

Ik heb even de tijd genomen om je dagboek te lezen. Was al eerder begonnen maar niet afgelezen.
    Wat een goed idee Florian om dit te doen. Je bent er ook echt handig mee hé!
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben.
    Jullie zijn alweer een hele ervaring rijker.
    op naar week 2.

de groetjes aan iedereen
    Karin

• 15 Maart 2009 - 18:36

Tante Nelleje:

Dag Florian
    Goed idee zeg dat we je ervaringen kunnen volgen.
    Er is heel veel te leren maar ook heerlijk genieten.Mooie web site trouwens Veel groetjes ook van oom Dick