Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Florian R - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Florian R - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

08 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Goedemorgen allemaal!

Het is nog vroeg, rond een uur of half 8. Koffer zit propvol. Tas is gepakt alleen zo de laptop nog inpakken. Want die gaat natuurlijk mee! Zelf rijd ik hier om 8:30 weg. We worden rond half 10 op school verwacht. In de aula staat dan een kopje koffie of thee klaar.
Buiten regend het, niet echt lekker weer, maar je zit toch alleen maar in de auto. Hopen dat het weer in Hannover beter is. Zo ver ik op de buienrader online kan zien. Komen er maar kleine wolkjes over Duitsland en die trekken naar het noorden weg. Dus er is nog hoop.

Groetjes Floor

• 09 Maart 2009 - 09:40

Youri:

ff testen of je de reactie die je schrijft nog kan lezen

• 09 Maart 2009 - 09:42

Oma Leny:

Hallo Lieve Florian.
    Ben je goed aan gekomen?
    Ik hoop dat je het gezellig hebt.
    dikke kus....

• 09 Maart 2009 - 14:52

Cor De Graaf:

Leuk om wat te horen (lezen) van jullie!
    Hartelijke groetjes aan allemaal en veel plezier samen!
    Hebben jullie een leuk programma deze week?
    Al typisch Duitse bloemwinkels gezien? Viel dat mee of tegen?
    Ben nieuwsgierig hoe het het er bij jullie uitziet!
    Vriendelijke groet, maak er wat leuks van.
    Cor

Florian

Florian ookwel Floor of Flo, 18 jaar. Opleiding: Bloem & Design te Alkmaar Niveau 4 (naar 3e leerjaar) Passies: Fotografie, ontwerpen, interieur,bloemen en planten, tekenen, wandelen. Be Inspired, Be Creative

Actief sinds 03 Maart 2009
Totaal aantal bezoekers 19692