Dag 5 & 6 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 5 & 6 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 5 & 6

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

10 Mei 2009 | België, Antwerpen

Ik doe deze dagen even samen want ze komen voornamelijk op hetzelfde neer, donderdag was weer een wat drukkere dag, er kwamen weer bloemen binnen, smorgens al van de lijnrijder, Inus en Ik maakte ze schoon, dit waren voornamelijk rozen en blad materiaal. Toen we ermee klaar waren kwam de grote lading binnen. Een divers assortiment. Verder die dag nog een aantal boeketten gemaakt en potjes voor de winkel. Vrijdag gebeurde er meer. Begonnen weer met de buitenpresentatie en ik en Helma gaven alles water met de gieter of dompelde het. Daarna gingen we de tuin achter netjes maken, alle Geraniums plukken en verzetten. Ook planten we andere planten op in potten. Daarna ging ik blad kuizen en mocht erna de eerste bestelling maken. 3 kleine tafelstukjes, 1 grote en 7 hele kleine tafelstukjes, ze moesten los en landelijk zijn. De eerste ging niet zo als het moest, die erna volgden waren wel helemaal goed. Daarna moest ik zorgen dat er telkens 8 boeketten klaar stonden in de winkel, had ik een boeket af was het andere al weer verkocht, een goed teken en zo kon ik lekker veel boeketten maken. Hierna heb ik nog 15 blauw/witte tafelstukjes gemaakt voor een bedrijf. Hierna hebben we alles buiten opgeruimd en was de dag weer om. Morgen vrij, zaterdag, lekker weekend! Savonds lekker een eitje gebakken op brood.

Groetjes Floor

Florian

Florian ookwel Floor of Flo, 18 jaar. Opleiding: Bloem & Design te Alkmaar Niveau 4 (naar 3e leerjaar) Passies: Fotografie, ontwerpen, interieur,bloemen en planten, tekenen, wandelen. Be Inspired, Be Creative

Actief sinds 03 Maart 2009
Totaal aantal bezoekers 19611