Dag 7 Weekend! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 7 Weekend! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 7 Weekend!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

10 Mei 2009 | België, Antwerpen

Weekend! Heerlijk, eindelijk een zaterdag wanneer ik niet hoef te werken! Ik sliep lekker uit en ontbeet uitgebreid. Waarna ik rustig aan klede en boodschapjes ging doen. Ik had die avond ervoor al op internet gekeken waar supermarkten zaten nu was het nog alleen zoeken met de fiets waar die zat. Zo gevonden! De supermarkt was niet echt groot, maar had wel meer dan de supermarkt naar Flor Artes, en hij zag er ook beter uit. Ik zocht de dingen die ik moest hebben. Hier kan je het brood zelf snijden met een machine, ik wachtte eerst tot een oude vrouw het voor me deed, en deed het daarna zelf. Geen idee hoe dat moest maar het lukte. Ook had ik nog een vreselijke blunder in de supermarkt, ik stond bij de kassa en zette alles netjes op de band, tot mijn yoghurt uit mn hand gleed en met een "spash" de grond raakte, ik voelde de mensen in de rij achter mij kijken en ik kreeg het er warm van. De mevrouw achter de kassa greep de enorme rol lichtblauw kleurig papier en ruimde alles op voor ik iets kon zeggen. Mijn excusses mevrouw was wat over mijn lippen naar buiten gleed uit mijn mond, de vrouw zag de ergenis er niet van en vroeg of ik een nieuwe wilde, eigenlijk wel natuurlijk, maar ik zei dat dat een andere keer wel aan de orde kwam. Snel weg hier! Ik fietste naar huis en thuis ruimde ik alles netjes op. Het viel me op dat de koelkast niet functioneerd zoals hoort, het is meer een vriezer, voor de cola heb je geen ijsblokjes meer nodig, het is ijs, en de bosuitjes zijn van steen. Vreemd! Ik pakte mijn kleine tas en stopte mijn camera erin, het was ideaal weer om fotos te maken. Weer liep ik de 6 trappen af naar beneden, dat is toch goed voor je conditie volgens mij. Mijn plan was vandaag door de stad te fietsen en fotos te maken, ook had ik nog wat huishoudelijke artikelen nodig die ik in de stad kon kopen. Het was druk in de stad, maar kon wel slagen voor aardappel mesjes en pollepels! Ik fietste terug door allemaal kleine straatjes en maakte hier en daar fotos. De rest van de middag heb ik in de zon doorgebracht met opengeslagen ramen op mijn kamer. Heerlijk! Rust! Ideaal! Savonds heerlijke tomatensoep met verse groentes gemaakt. Ik heb het idee dat de huisgenoten in de weekenden niet hier zijn, het is stil en je hoort niemand. Best lekker!

Groetjes Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Florian ookwel Floor of Flo, 18 jaar. Opleiding: Bloem & Design te Alkmaar Niveau 4 (naar 3e leerjaar) Passies: Fotografie, ontwerpen, interieur,bloemen en planten, tekenen, wandelen. Be Inspired, Be Creative

Actief sinds 03 Maart 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 19609

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 15 Mei 2009

Zes weken Antwerpen bij Flor Artes

08 Maart 2009 - 28 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: