Dag 1 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Florian R - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Florian R - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian

06 Mei 2009 | België, Antwerpen

Om acht uur in de ochtend ging mijn wekker met luid kabaal af. Erg vroeg, ik besloot nog even te blijven genieten van mijn eigen bedje. Mijn koffer(s) stonden klaar en alles was goed ingepakt. Rond 10 uur gingen we rijden. Ik hoefde niet alleen met de trein naar Antwerpen. Mijn ouders hadden besloten er een paar dagen aan vast te plakken. Zo was het voor mij mogelijk met hun mee te reizen. He rijden ging vlot rond half 1 waren we op onze eindbestemming, Van Putlei 45. Ik keek mijn ogen uit. Een enorm pand stond voor mijn voeten. De deur was zeker 3,5 meter hoog en van mooi donker hout. Ik belde aan en Freddy de Mot deed open. Een vriendelijke man, zo op het eerste gezicht. Hij liet me binnen en vertelde me een beetje alles wat ik moest weten. De deur ging bijvoorbeeld niet open met een sleutel maar, jawel jawel, met vingerafdruk scan. Hij bracht me naar mijn kamer. De bovenste etage, met ongeveer 6 lange trappen ben je boven. Met veel spullen niet echt ideaal. De eerste kamer bestond uit een bureau en twee kasten, de kamer ernaast een bed met een nachtkastje een kledingkast en een wastafel. Veel antieke spullen, de kamer was ideaal. Buiten bevond zich de koelkast die voor mezelf was. Verder was er een douche en een keuken, die moet ik delen met 3 mede studenten waarvan twee studeren aan het conservatorium. Ik heb ze nu ik dit typ nog steeds niet ontmoet, maar ja dat kan morgen ook nog altijd. Ik ging met mijn ouders mee naar hun appartement iets verder in de stad. Daarna zijn we de stad in gegaan om te lunchen en ik moest nog een servies hebben. Dus die gekocht, een schitterend lime-groen servies, ideaal! Savonds lekker uit eten geweest en omdat ik mijn fiets mee heb kan ik overal naar toe fietsen, het voordeel van een vouwfiets. Morgen moet ik vroeg op om 10 uur beginnen tot half 7. Ik weet het te vinden, en op de fiets ben ik er zo. Mijn broertje Maxim komt morgen logeren want die gaat hier met mijn ouders op stap.
Een leuk begin van zes weken Antwerpen!


Groetjes Floor!

  • 06 Mei 2009 - 19:55

    Anique:

    net je eerste bericht gelezen, veel succes daar leuk dat je ouders er ook zijn. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Florian ookwel Floor of Flo, 18 jaar. Opleiding: Bloem & Design te Alkmaar Niveau 4 (naar 3e leerjaar) Passies: Fotografie, ontwerpen, interieur,bloemen en planten, tekenen, wandelen. Be Inspired, Be Creative

Actief sinds 03 Maart 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 19701

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 15 Mei 2009

Zes weken Antwerpen bij Flor Artes

08 Maart 2009 - 28 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: